6.3.11

Duduk rumah lagi Bagus!

sesungguhnye duduk rumah lagi bagus dari keluar berjalan-jalan di hujung minggu..

sebab:

1. Dapat bergotong royong mengemas rumah bersama-sama keluarga tercinta
2. Dapat merapatkan silaturahim antara keluarga dengan melipat baju sambil bergosip
3. Kawan-kawan akan lebih mengambil berat, dengan bertanyakan soalan "kau tak keluar ke hari ni?"..nampak macam orang penting kan??
4. Perut kenyang sebab kat rumah banyak makanan, cikedis pon banyak, aktiviti di isi dengan penuh..iaitu makan tanpa had di depan tv.
5.Yang paling best sekali tidak akan berlaku sikit pun penyelewengan wang di dalam dompet..pheww selamat~~
6. Korang buat la pendapat korang sendiri, tak kan sume nye aku nak bagi kan...

Siapa setuju dengan pendapat yang aku bagi ni..setuju kan..apa!?? tak setuju?? #dush2-pang! cepat cakap setuju!! #dengan nada kasar..hehe..aku tau dah, korang mesti setuju punye lah....gud2 la korang ni..

Weekend yang sangat membosankan..apabila otak kiri dan kanan aku berada dalam tahap kelajuan 10km/jam..#kesian tak?

Semua nye akibat Roadtax keta aku yang dah mati aritu, dan aku lupa nak cakap 'innalillah', sebab aku lenjan keta aku hampir sebulan dengan tak de nye perasaan bersalah dan baru perasan time memandi kan kereta dan tiba-tiba terlihat yang roadtax keta dah tak bernyawa!

OMAIGOD...dugaan apa kah ini!!..#sila baca dengan nada yang kesal hokay~mekaseh..

Ayat-ayat kat atas tu aku just nak sedap kan hati sendiri sebab tak dapat keluar jalan-jalan! T_T .. korang mesti setuju kan..~~

p/s: alaaaaaaa..hari ni ade Carboot Sale tau tak kat JOHO!!?? aku tak dapat pegi, 1 pasal roadtax, 1 lg pasal tak da member nak pegi..so Duduk rumah lagi Bagus!

nota kaki: roadtax oh roadtax..kenapa lah ko tak da alarm signal ke nk bgtau ko tu dah nazak?? alahaiii....hilang 'kaki' dah aku ni..sok gi keja jalan guna kaki original jek..kompem smpai opis tinggal kaki jek..badan dah tak de..*nangis!...berapa banyak kaki daa nak gune.haiz

Tiada ulasan: