2.3.11

Siapa Yang Annoying??

Sepanjang hidup gua selama 17 tahun ni kan..eh...opss 25 tahun..hehe..Ni kali yang ke-4 gua alami rase yang macam ni..

Rase Serba Salah Atas Keretakan Hubungan Orang Lain ..#Wat De Fish!

Dan Gua Sedia Blah Dari 'Hubungan Kawan' Yang Gua Ada Dengan Kawan Gua.
#tu pon kalau die nak gua blah r..kalau tak..gua stayy..haha

Gua sendiri tak faham dengan sikap sesetengah Perempuan..gua sendiri perempuan tapi gua pon tak faham dengan perangai perempuan..Pelik kan?? tapi tu lah kenyataannye sekarang..

Oke lah, ni more kepada jeles lah..Kali ni antara soalan yang biasa bermain kat kepala gua ialah :

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ada Apa Dengan GUA??
soalan yang selalu gua tanya pada diri gua tapi gua tak dapat jawapan..[sigh]
#ape ke sengal tanye kat diri sndri..mmg la tak dapat jawapan..g tanye kat orang lain!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kenapa kebanyakan perempuan takut sangat gua rampas boifren dOrang??
soalan ni siyesly dah nampak cam bangang!
#hoii!! lu orang tak nampak ke gua ni camne..tak secantik luOrang utk gua tergamak buat macam tu..please lah~

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Gua ke yang salah??
soalan yang gua sendiri rase macam...hawau lah...
#adoyaii..*meh aku hanggok kepala lutut lu kat dinding!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikutkan hati, memang banyak lagi 'soalan2 cepuk ko' dalam kepala otak gua ni..memandangkan otak gua sekarang ni agak tepu siket dengan cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah #ade kene mengene ke?? so gua pun rase nak pendek kan cerita jek lah.

*Ia ditujukan khas buat sorang minah yang memang mintak kene hentam dalam ni..
Dalam satu perhubungan tu, kalau lu rase lu tak percaya kan pasangan lu, pekata lu blah jek. Sebab bukan pasangan lu yang tak boleh dipercayai, tapi sebab lu bengong. Pehal lu nak jeles bagai tu sume..lu tau tak sume tu menyusahkan diri lu! dan lu buat orang yang sayang kat lu tu cam orang gile..yang gua agak berdesing ni, lu babitkan gua dalam hal ni..siyes gua tak leh terima..gua perasan mende ni dah lame, tapi gua rase gua tak pernah ade wat salah dengan lu n gua pun bukan minah yang tergedik2 sebuk ngan laki orang.Gua kenal die dulu, sebelum lu kenal die. clear?? so bermaksud, dah lame gua kenal die.Ok, gua cam biase jek ngan die, dah kalau name nye KAWAN,gua tak pernah terpikir yang gua akan ada perasaan dgn die..Adoh, gua penin pikir.Lu tak rase membazir ke bergadoh ngan boifren lu pasal gua?? kan cam tak de faedah tu bunyi nye..

*n kepada si mamat ni plak..
1st, sori kalau lu marah wa bahasa kan minah lu k ni tempat gua lepaskan ape yang gua rase..2nd, kejadah nye lu ni..lu bole tak jadi diri lu sendiri..lu sayang minah lu, pastu dengan die lu madah cari problem jek..panas baran jek..then lu nyusahkan kan diri lu..ape kes?? kalau skang lu dah macam ni, lu tak pikir ke 10tahun akan datang nanti?,lu kate nak hidup dengan die sampai mati..bukan takat 2-3 tahun rumah tangga lu dah nk berantakan di sebabkan hal kecik2 gini..lu pandai2 la handle sume ni..mungkin gua tak tau cite sebenar..atau mungkin lu ade prob lain dengan die,then tibe2 gua terbabit same..kalau sebab nye memang gua, memang tak sikit tak banyak gua akan involve gak..tp kalau bukan sebab gua luOrang jadi camni..sori lah..gua rase bukan cara gua nak sibuk2 hal lu..hal rumah tangga orang, memang gua tak akan kacau..lu kenal gua camne kan..gua just nak lu sedar..tu jek..Papehal..kawan tetap kawan..gua nak tengok member gua semua bahagia..

#gua tak sangka gua berperangai macam $#!+ sekejap..haihh..annoying kan..

p/s: gua dah lah sakit br pas cabut gigi!!! haihhh...angin xbrape baek sgt..huhu

Tiada ulasan: