14.12.10

Kenapa 'Dia' ??


Dia pernah aku kenal ,
Dia pernah jadi kawan ,
Dia pernah jadi sahabat ,
Dia pernah aku hormat ,
Dia pernah jadi kakak ,
Dia pernah jadi cikgu ,
Dan
Dia pernah jadi penyebab ,
Tapi
Kenapa Dia yang perlu rasa marah ,
Sebab
Aku pernah rasa tercabar ,
Aku cuma meneka ,
maaf kalau ianya salah ,
Dan Tapi
Aku xpernah pula cuba untuk memBenci ,
malah aku bagi Peluang ,
kenapa?
Sebab aku tau apa rasa itu ,
walaupun sedikit ,
Dan
Aku ke yang Salah sebab bagi peluang itu ,
Aku tak tau apa RAHSIA mereka ,
Tapi
Takpe, aku Terima jek semua ketentuan-Nya ,
Aku sedia berundur ,
Dan aku mungkin sedih ,
Sebab hilang orang yang aku pernah kenal ,
Dan
Sebenarnya Aku sangat tak suka keadaan ini ,
Kenapa aku masih berfikir?
Cukup-cukup lah Nani ,
Biar lah semua ni berakhir ,
Tapi
Aku tak dapat jawapan ,
Nak kan kepastian ,
Untuk aku pergi dengan aman.
Terima Kasih



Aku pergi dulu .. Salamz~



*xperlu block aku, xperlu buang aku, xperlu benci aku, sebab aku x marah pun.
kenapa wujud entry ni untuk 'Dia'? sebab ... 3hari berturut2 aku mimpi 'Dia' ... kenapa???
again!...-nani, kau jangan nak cari pasal. oke?-

Tiada ulasan: