15.12.10

hilang Kuasa Muktamad

kadang-kadang apa yang di aku tulis ni mendatangkan salah paham kepada orang lain..

sebab??

sebab aku xmention name sape2 pun dalam setiap entri aku kan..so ianya haraplah d maafkan..
yang ada just name aku..
kalau ade pon nama org laen, 2 memang disengajakan..

tapi,

pelis ye..sila jangan wat teori sendiri. dlm setiap entri yg aku post,
kadang2 ia ada kene mngene dan kadang2 ia xde kne mngene langsung.

so, sila jangan salah faham...

di ulang..

JANGAN CUBA NAK SALAH PAHAM...okeh...clear ye di sini...

pasal entri kt bwh ni..xda kaitan dengan orang di Selatan Tanah air mahupun d Barat Daya sekalipun.biarpun di Timur Tengah sekalipun..harap maklum..

siapa 'DIA' ... bia aku jek yang tau ... bia aku jek yang simpan ... bia aku jek yang rasa ...

FullStop <--- pilihan muktamad saya.

Tiada ulasan: