28.11.10

SUKA sangattt

hari ni tak ada yang menarik sangat. aku rasa macam-macam-macam-tenang siket kot *walaupun dalam kepala still pikir pasal kerja kat opis tu..haizz

esok dah hari Isnin, banyak gile kerja yang nak d settle kan, akcely tak banyak tapi rumit.hurm..biasa lah kene design buku. dah la aku tak terer sangat bab buku2 ni. kene dummy bagai. huhu. xpe. aku percaya aku bole buat..yeahhh~~!!! <--sambil berdiri atas kerusi dan buat muke yang paling bersemangat waja.

1hb ni bermulalah aktiviti PuanMak & EncikAyah d luar Kempas(nama kawasan umah aku tu), bukan saja d luar Kempas, malah Johor, tak lupa juga MALAYSIA. huhu. Mereka mao pegi ke Beijing..*tak ajak seyhhh~~. Mereka pegi selama 6hari 5malam insya'Allah. Kenapa mereka pergi kesana?? ouhh..saje jalan2 hanimun..ehe.. Aku doakan mereka selamat pergi dan selamat pulang. Amen~. CikNani sayang semuanya *wat gaya ala2 kak nita sayang semua.dan jangan lupa sengaukan sedikit suara anda ye.

so tadi, aku teman PuanMak pegi beli bag untuk die letak baju die sume *padahal byk beg, saje nak beg baru gak.. tapi sebelum tu, aku ajak PuanMak masuk kedai DAISO.

korang tau kan DAISO tu. Semua barang kan 5rm kan. Ha kepada yang xtau tu, klik la kat DAISO ni k. Semua barang Japan dlm tu. Dan Semua Barang Adalah 5RM!! oke..paham semua?? kalau paham kite sambung cite k. oke gud girl bebeh..

so nak d pendek kan cite. Aku cari stokin untuk tido malam. sebab aku ni ada masalah bab kesejukan ni. siyesly memang xtahan la. (biase la orang kurus memang akan ada masalah camni, ye tak). dan aku jumpa Fleece Roomsocks. so aku beli la stokin ni..taraaa..hehe




COMEL dakk??? comel kan. Kaler itam ade luv-luv merah tu. So Sawet kan. aku rase macam aku BEST GILE jek skang ni. Kununnye macam aku sorang jek ada stokin ni...hahahaha...*jangan poyo sangat ye CikNanie..tak comel pun pasan..Rasa cambest jek nak tido..hehe..

ok lah. Megi dah kembang dah tu..nak g makan jap then berangan ngan stokin comel ni then baru tido. hehe.


tata~~~~~

Tiada ulasan: