29.11.10

Itulah Sayang

hentaman , hentaman, dan hentaman lagik~ yeah aku suke. ehe.

*dengar lagu Keong Racun lagik bes..syok gile tgk Sinta & Jojo ni joget. haha.

haih..semenjak, 2menjak, 3menjak, 4menjak, bermenjak2 ni. asek kua cite pasal CHENTA jek.
*ni bukan stori Chinta Chanduri ea~~aku xmengikuti langsung pun cite tu..mahap ye..

en3 kali ni agak kosong, xda input pape sangat, tapi..aku nak taip jugak pasal ia berkaitan dengan member aku. sebab. die maybe tertekan dengan Mak, or Orang Keliling die, or Mamat2 yang suke kat die.

kadang2 aku pikir, kesian kat die. die berhak dengan siapa die nak berkawan. tapi datang sorang minah ni bagi ceramah plak kat si heroin dlm cite ni. nak kata kau berpengalaman sangat dalam CHENTA2 ni. xkot, kau pun sebaya ngan heroin ni kan. pastu xhabis2 kau nak cite pasal laki kau. bosan dodol la kau nih. xpatut la wat si heroin ni sampai xboleh berpikir. hak die nak kata apa, tapi jangan la kau mati kan ayat2 die bile die nak bagitau apa sebenarnya yang die rasa pasal laki2 yang nak dekat dengan die. bagi die peluang nak bercerita, baru la bagi pandangan. ni tak, madah kau jek yang betul. xpaham aku. siyesly, tadi aku tersangat la xpuas hati dengan kau n ayat2 kau. kau buat die rasa macam die desparate sangat nak ber'laki'. haih!.

lg 1, maybe kene bersederhana kot. bukan 'maybe' tapi 'mesti'!! ehe. jangan terlampau SUKE dan jangan terlampau BENCI. sebab ia akan jadi sebaliknye. *ckp mcm ade pengalam jek kan. ehe.

dah2..cukup2 pasal dorang ni k.


pape p0n jom kite layan lagu ni sebelum aku off pc ni k.
ehe . manyak syokk woo....




Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang

Tiada ulasan: