3.11.10

EGO mengHENTIkan RINDU


terase bosan menatap orang keliling yang makan sambil berbual ketawe...arghhh...aku kat sini mengadap KENTANG GORENG, AYAM GORENG, BUBUR McD plus Ice Lemon Tea.jgn kate nak ketawe, senyum pun tidak..tapi gelak dalam hati jek tgh kerenah dorg sume..hihihi...nampak sgt aku kat McD skg ni kan..ehe..yelah melayan adik aku ni die nk gune internet..*dasar malas nk byr berokben mmg la kene on9 kt lua...hihihi...dah la baru balik keje ni..penat lelah xhilang lagik, dah kua umah..xpe lah adik nye pn sorg jek kan..layan saje la kan..*seorang kakak yang baik kan.

Erm..semenjak 2menjak kebelakangan ni aku TERSANGATlah bz..huhuhu..komitmen aku sebagai pekerja sgt2 la d perlukan ketika aku d OPIS mahupun d RUMAH *bermaksud wa bwk keje smpai ke rumah laa..wa claim OT k..lu jgn nk kecoh haa..haha..wahh..bese la PEKERJA BERHEMAT la katekan (hahaha)

tapi tapi tapi...pape pn byk lagi prob yg xsettle skang ni..patut ke aku diam kan saje..coz aku xtau..ADAKAH semua nye berPUNCA dari aku or memang aku yang SALAH..tapi tapi tapi..aku xsalah kn mane2 pihak pn atas ape yg terjadi..sebab sebab sebab...salah aku gak xjelaskan ape yg dah aku katakan sblm ni..maybe die xpaham kot or XNAK PAHAM..xpe lah..pape pn aku still boleh BERKAWAN ngan sape2 pn kan..xde istilah aku BUANG sape2 pun dr life aku ni walaupun kadang2 susah gak nk buat menda camni kn..tapi tapi tapi..kalau aku bukak lagi cite yang same die boleh terime ke?? hurm..ataupun,aku kene teruskan apa yang dah jadi ni..sebab sebab sebab..die pn penah kata, dia XBOLEH TERIMA aku sebagai ‘KAWAN’ dia..so?? apa patut aku buat..haihh..BOLEH KE CAMTU??? aku dah kenal die..xkan aku nk wat bodo jek kalau terserempak kt mane2 kan..haihh..aku bukan org yg macam tu laa..kalau boleh aku nak jadi mcm biasa..be profesional okeh..kate dah TUA..kan..hihihi


kenapa aku still pikirkan menda ni..hurm..RINDU?? tah la, hilang dah sume tu, penat kot berpikir..SEBAB?? sebab asek jage hati orang jek..HATI SENDIRI?? bia kn jek ek (kt tempat keje pun same gak..rase nak SOUND sekati 2kati lak kat minah yang wat aku hangin semalam..byk mulut btul..die hengat aku ni sedara die,die boleh main ckp sesedap hati n mulut die jek kat aku.madah nk ikut hangin die jek..memang xknal Nanie btol lah die tu..haizzz)..hurmm penat lahh camni..umo baru 24..tp rase dh mcm umo 240 tahun plak..aku rase fed up ngan org keliling ni, ego sgt kan aku ni..EGO tu perlu okeh..tapi dorang semua la penglipur lara aku..kann..kalau xde dorang semua, aku ni xkemana gak..yelah, xkn nk wat life sorg2..sekurang2 nya ada gak yang memberi nasihat bile kita perlukan..so..mari mari mari..happy2 kan diri..hehe..watpe nk pikirkan hal yg sedih2..nanti kite gak yg rase xbest..kan kan kan..

ape ye?? erm..AKU XSABAR NAK TAHUN DEPANNNN!!! hahahaha...kenapa?? ermm..ermm..erm..ADALAH..hihihi..hanya ORANG2 BERSABAR (AKU lah tuu..hihi) jek yang tau kenapa..kan kan kan..ngeeee~~ pstt~~pstt..hey KAU!! ehe GUD LUCK for ur ASSESMENT..hokey..CHAIYOK2!!

p/s: *SALAH ke aku menjadi NURAINI KHAIRUDDIN??? hurm..