30.10.10

bila GEMBIRA memunculkan diri

hola~~rajinkan aku mengUPDATE blog skg..bese la lepak umah along aku..mmg la on9 saje 24jam..yeah dengan bangga nye aku nak bgtau aku XKEJE hr ni..hehehe..kunun2 nk mintak abe teman cr mc..last2 aku TERPAKSA gak g kinik amek ubt n mc skali..(sori abe..ehe)..OBAT tu perlu SEKARANG..xtau lah knape...xtahan kot asek tahan saket jek..kn...so dpt ubt demam,sesema,sakit tekak, antibiotic,ngan ubt batuk..huhuhu semua nye kene makan 1 biji 3 kali lepas makan..T_T..tadi dah makan ubat dah..so skg tgh tahan nak MUNTAH...huhuhu...pahit gile ubat batuk ni...siyesly aku xtahan..rase cam ape tah...huhuhu...T_T..euwww~~~tapi td jumpe doctor, doctor kate xnak bg aku ubt yang mengantukkkan...tapi..apsal 5mnit lpas aku mkn ubt ni semua...aku jadi mcm terbang2..laloq semacam..xpnh sia rase camni (xpenah ke?? OPPSS..ehehe)..gile xtahan...*still leh menaip lagik tau..huhuhu..tahan mate n kepala otak yang tengah melayang kemane tah..tapi saye ikat jap pemikiran saye supaya boleh type dgn waras...huhuhu..

nak tau x kenape keGEMBIRAan muncul hari ni,...hehe...aku impikan sesuatu yang berwarna MERAH dah lame dah...tadi last2 aku jumpe gak benda tu..NAK TAU??? angguk kpale dulu!! hehehe...ok dah angguk dah??? ok bagus...MENDE itu ialah...taraaaaaa~~


hehehehe...aku g bli semalam...woweeee~~~hehe...SAYE DAH XMO PAPE DAH!!! daaaa ~~~~


p/s: ade org kate..aku ni kalau dah dpt mende yg aku suke memanjang senyum jek nanti...haha..MEMANG PON....ngeeee~~