29.10.10

APDETAN yang xberape nak apdet..ehehe


(episod APDETAN ke-4)

ok sekarang aku rase betul2 nak MEMBEBEL!! <--cuak x?? hahaha...aku bosan dengan SUHU badan yang mcm ni..haizz...rase mcm nk baring saje...xnak wat pape..xnak g keje...xnak makan...xnak kua rumah...SEMUA NYE AKU XNAKKK!!! hhuhuhu~~~dah dekat SEMINGGU aku DEMAM plus SESEMA..haissh..nak kate aku xmakan UBAT...memang laaa...HAHAHAHHA...bukan xmo makan..tapi..kenape doctor x buat UBAT tu rase MANIS?? kenape mesti PAHIT?? hohoho..sebab tu lah aku xmakan OBAT nii..ngee...


tapi..tapi..tapi...arituh dah 3hr berturut2 aku terPAKSA telan gak obat sesema..SEBAB?? sebab ada ORANG paksa...hahaha...ye encik...saya makan OBAT sesema hari2...(hahahaha<--ketawe jahat)..tapi xsehat gak..aku malas gak nk layan demam aku ni..bia kn saje..tp kadang2 kat opis rase cam xleh blah...paling aku xleh blah bile kne asap..adesss..mule la terbatuk2 aku nih...FOBIA beb...huuuu...pape pn aku bia kn saje..malas nk pk..siap kan keje yang berlambak ni lg bagus..lupe sume masalah..hehehe....tapi esok..aku nak MC gak!!! nak jugak!! nak jugak!! aku nak MC tapi aku xnak OBAT...boleh kan?? hahahaha...(abe~~~kau nak tolong aku kan..hehehe..sok kite g cari MC aku ye..hihihi..MEKASEH!!) hahaha...esok aku xnak keje..sbb xlarat dah otak aku pusing2 pk mende yg xsettle kat opis tu..tu baru kat opis..blum problem laen lagik yg xsettle...aahhh lantak lah..malas saye!! hehe..yang penting esok CUTI~~ngeee..


p/s: lame xmembebel utk suka2 hati kan..ehehe