23.10.10

Update | Update | Update!!!!!!!

nak UPDATE ape dollllll...haha owh..pekate cerite pasal tadi..*tepuk2 bantal spongebob ni jap..haa hari ni aku keje..walaweyhh sgt tensen tadik..apsal la dak2 Fiesty (company 1lagi under Affa Trend) duk wat aku rase hangin..haihh..bole x bagi aku settle kn keje aku sat..dah la nk kejar mase..(halfday la katekan..hehe)..lg pn aku nk g kenduri member aku..dah la kat Pasir Gudang..pastu tumpang org..so kul 1 tepat aku dah kene balik, sbb dorg nk amek aku kul 1.30..haihh...dengan customer nk print tu,print ni..besabar jek la aku tadik..pastu dtg plak bos aku tanye.."nani, dah oke dah buku tu??"..aku lak jawap "ade lagi Cikgu(ktorg mmg paggil bos ktorg CIKGU..sbb die dulu CIKGU..paham??) yang lum siap..sbb nk masuk2 gambar lagik..bla..bla..bla.." <--penat membebel minum air sat..haa camtu la tadik kt tempat keje..pastu aku grak balik kul 1.15pm...so dengan kelajuan yang ada kat keta aku tu...aku tekan minyak laju2...then smpai uma kul 1.30pm..(laju x???)hahaha...pastu siap2 tunggu si Kokot(member aku ni) amek aku..
*oke abes bab Pertama...seterusnya


Pastu..kunun2 nk g KONVOI reramai la kan..(ramai ke?? haha 3 biji keta jek)...kunun gtau aku nk grak kul sblm kul 2.00pm..haihhh...last2 grak g Pasir Gudang kul 2lebih gak...memang aku kenal sgt dahh..tp xpe..sampai sane jek dah ujan..huhu..pape pn makan jek la dulu..lapoo beb..haha..tapi kat sane..tbe2 terperasan sorg member aku mase skola teknik dlu...Ghazali Panjang...rupe2nye die kwn ngan mmber aku yg kawen ni...lahai kecik nye pasir gudang..hew3...lame xjumpe die...omg..tbe2 tingat Honda Jazz...wakakaa (*ape tu?? RAHSIE!!!)
pas makan lepak jap pastu balek mengharungi HUJAN yang LEBAT..nasib kokot ade Payung..tp kne gak ujan..huhuhu..demam la saye nanti..pasni ade program len plak, nk g Beday anak member aku lak kat Taman Bukit Kempas..chacha anak asrap n ajun..ok Selamat Pengatin Baru kpd Wan Rosli & Pasangan..semoga berbahagia hingga akhir hayatt hendaknye..I.Allah...
*oke abes bab Kedua...seterusnya..


otw balik mestilah lalu Highway Pasir Gudang tu kn..aku dh agak dah..time2 hujan kompem jalan JAM..huhuhu....boleh bertapa dalam keta kokot tu...dengar lagu2, dgr si pau n kokot beborak..xpaham aku..last2 aku layan msg kt hp aku..tapiii nk msg sape?? aahhh naseb r sape jadi mangsa aku mase tu...mcm2 org aku msg...hehehe...mahap saye saje mengganggu..lepas TABAH mengharungi JAM2 yang ade..sampai lah kami ke destinasi kami..iaitu rumah ASERAP n AJUN...still hujan lebat...haizz...kene hujan lagik..bersabar jek la bagi org yg antibodi nye xkuat mcm aku ni..kan kan...so rileks saje..wat muke cool...then makan, makan, makan, dan makan...pastu dah petang then rase mcm nk balik..tapi dorg duk lepak lagi..xpe..rileks lagi...hurm..tbe2..dapat 1 msg dari anak sedare aku, ABANGAH : "akak xcident!" hurm...trus aku kol akak aku....huhuhu...sgt teruk gak die xcident...patut la aku rase cam xbes jek dr td...hurm..pape pn bersyukur lah semua xda pape...semua selamat kereta jek yang teruk..(malas nye nk detail kn cerita pasal xcident ni..cite len kali leh kan..) aku masuk kn sket gambar keta die time tu...ni pn aku amek kat fb die..terukk wooo....


*oke abes bab ketiga dan yang terakhir


AKHIRNYA dengan RASMInya
AKU ialah DEMAM...k bye!!