16.5.11

Marriage Partner

Gua rasa setakat ni gua happy tengok kawan-kawan gua naik pelamin.
Tahun 2011 paling banyak gua dapat kad kahwin dari member2..
Bersusun kat rumah kad warna warni d0rang tu..
gua terharu sebab di UNDANG ke majlis lu0rang...tenkiuverimach!
Wohoaa..
Adakah sebab umur d0rang sebuk-sebuk nak kahwin??
Adakah sebab Mak Pak d0rang suh d0rang kahwin??
Adakah d0rang memang gatal nak kahwin?? <---ade kene penampor gak aku ni..hehe..mahaff..

Tapi jangan salah kan dorang yang nak berkahwin tu...
korang nak tau satu benda tak??

Kenapa Wonder Women Tak Jadi Kawen Dengan Superman???

lu0rang tau tak kenapa???

Sebab d0rang tak ada j0d0h!

Kalau lu0rang pernah dengar teka teki ni..itu la sebab nye..
Pada aku dia bukan sekadar teka teki, dia memberitahu pasal j0d0h..hahaha
Semua ketentuan datang dari-Nya..kita just rancang..tak semestinya menjadi..
Tak kira lah lu0rang ni superhero ke, supernatural ke, supermarket ke..
Kalau dah tertulis dia bukan jodoh lu0rang, so bukan lah..lu0rang try la usaha cari j0d0h laen..
tapi kadang2 kalau ada effort lebih...kita boleh dapat apa yang kita nak...am i rite??
Bukan cuba mengubah takdir..tapi gua tak b0d0h..gua belajar agama..gua orang Islam..
Allah suka orang yang berusaha..ini serius..kan kan.. #buat muka serius gile..

Apakehel nye gua cite pasal j0d0h ni semua?? saje je..
Gua bukan nak cakap pasal j0d0h gua..
lu0rang jangan nak suspenderr sangat..
Gua cuma teruja pergi majlis perkahwinan kawan-kawan gua.. tu jekkk...hihii..

----------------------------------------------------------------------------------------
C0ngratz to

Amoi & Ahcong (SMTP)
Farah Zunurain Abd Latif & Pasangan (SMTP)
Zaidi a.k.a Digun & Pasangan (SMKK)
Ghazali Ibrahim & Pasangan (SMTP)
Suhaila Ismail & Pasangan (SMTP)
Fairoz Omar & pasangan (SMTP)
Zulkifli & Norain(PoliJB)
Hishamudin & Pasangan (dak Opis)
Razif & Pasangan (PoliJB)
----------------------------------------------------------------------------------------


nota nak kene Kaki ke? bersusun kan kawan2 aku nak kawen..ni baru yang aku tau..yang aku tak dapat kad lagi lum tau bape ramai lagi..haizzz..

Tiada ulasan: