12.5.11

PuanEmak


Selamat Hari Ibu..

Selamat Hari Ibu..

Selamat Hari Ibu !!!

[same tak muka kami?]


DearPn.Hjh.SeomaBintiHj.Taib.... <---nampak tak kemalasan gua nak tekan space bar??nampak tak??

gua degil tak PuanEmak?? apa??? degil??? he-he-he...biasak le tu..kate anak...kan kan...

PuanEmak...tahun ni tak dapat nak bagi hadiah lelebih rr..tapi dengan keikhlasan hati yang menebal..semalam anak mu ini ade bagi PuanEmak hadiah..errr..bukan hadiah kot...just ur favourite kot..tak tau la kan kalau PuanEmak tak suka..tapi saya ikhlasssss.....

PuanEmak ada cekidaut esbox tak hari ni?? kalau ada cekidaut, musti PuanEmak nampak benda tu..hehe

Walaupun gua lambat wish HappyMothersDay kat PuanEmak..PuanEmak mesti tau gua Luv U PuanEmak!!!!!! #jangan tiru perkataan ini untuk berbual dengan Ibu anda ye..tak bau syurga korang nanti..aku bersahaja untuk di alam maya ni saje..

wateverrr~~papep0n gua CINTA ibu gua..gua CINTA bapak gua...lu ad0??? mesti ad0 punye kan..hehehe....


w0keh Cha0 Chin Channn....





Nota: lu nak kene kaki dengan gua ke ha mamat?! - gua xkesah kalau luOrang nak stalk bl0g gua..tapi jangan nak sebuk2 la nak buat2 peramah dengan gua .. jijik la siaa.. *ape kene mengene ni?? haha gua saje yang tau ... jeng jeng jeng.

Tiada ulasan: