8.2.11

Johor Mari..


terasa nak jalan2 cari pasal di serata JOHObaru laa..

dengan hidung yang 'sok sek sok sek' *bukan sok sek2 anyam ketupat ye..tapi sesema..T_T
aku tetap gagah perkasa memaksa diri untuk cari pasal dengan orang2 di JOHO ni...hahahaha

merayap ar pe lagi! time ni jek la yang ade...walaupun rase tak brape selesa dengan kondisi diri cam hape2 tah..

sesampainya di Wilayah Lost Malaya~

ce-Teka, ce-Teka...ade ape kat sini...


Ada Aku~~~ YeaY!!


Ada Aku Lagik~~YeaY!!


Aku Lagik~~YeaY!!


Lagi2 Aku~~YeaY!!


Aku Jugak~~YeaY!!


Eh! Bukan Aku~~YeaY!!
hehehe..Ada

Carboot Sales Lah..








Tengoklah..semua bukak bonet kan..hehe
takpe2..bulan depan kite pegi lagi ye..



Jom Balik...

dan sampai rumah terus aku lepak gile..
demam plus sesema..
arghhh...tp puas ati dapat jalan2..

:)



Tiada ulasan: