24.1.11

Si API yang berTanggungjawab dan byk Tekanan


    Wah tajok en3 nak panjang, tak mo kalah. haihh

        Kebosanan yang melanda sejak dua menjak ni. Tak paham apa yang berlaku, tapi buat-buat paham. *senyum*
          Oleh itu semakin cuba menyibokkan diri dengan kerja2 di opis..semakin terasa kosong..nothing happen..hmm *mengeluh* padahal cuba nak isi masa yang kosong ni.

              ok..cukup..cukup..cukup..tukar cite...

                  haa pe lagi...cecite..cecite..

                      pernah tak korang cuba buat life korang seceria mungkin..tak kosong..ada sahabat yang boleh datang n dengar masalah kita. Keluarga yang hepy. Kerja yang sempurna. Dikelilingi orang-orang yang sangat seronok..takpe2..

                      Saya bersyukur dengan kehidupan yang sekarang ni.. (: takda kene mngene dengan cecite jap lagi.

                      ok2..sebenarnya nak tunjuk ni kat korang ... ehe :





                      kepada korang yang kenal aku tu..koarang rase2 la kan, agak2 la berapa peratus persamaan yang ada kat information atas ni dengan diri aku..ade persamaan ke xde langsung..aku xpercaya benda2 ni..tapi aku saje2 gatal tangan try mende ni..bosan la katekan hihihi..

                      try la kat sini http://rahsia-tarikh-lahir.com/ .. kompem korang akan perasan apa yang di katakan tu sama dengan tabiat diri korang..cuba lah sendiri k..(tak kan aku nak buat kan untuk korang pulak kan.)

                      Tiada ulasan: