15.11.10

what the DAY???

Neway. Hari ni tak ada cerita yang menarik sangat. Sebab seperti biasa rutin harian nani ialah :

1) bangun pagi (bese kul 6 tpt dah terjaga)

2) mandi + solat subuh skalik *kdg2 terlepas gak..huhu..T_T..nk kene pasang bom kat tinge kot..

3) siap-siap nak g keje

4) sampai ofis dlm kul 8.20..punch kad then trus cari sarapan..

5) pastu wat kerja dengan RAJIN nya .. *font tak yah nak bold, orang laen tau kau tu RAJIN! ops..terbold lagik..ehe.. :p~

6) buat kerja sampai x hengat donia

7) donia pn x hengat aku bila bekerja

8) kerja | kerja | kerja & kerja..

9) dah settle kerja baru leh balik..T_T bese plg lambat aku pnh balik kul 10.++pm...

10) pai uma trus cari bantal, tilam n selimut...peh sgt bes wooo.....TIDO,TIDO,TIDO..

n..pastu bende ni biasenye berulang start hari isnin sampai la hari sabtu(walaupun halfday)..n kdg2 aku rase bagus gak hidup aku bizi ngan kerja..sbb problem kerja lg bes dari problem lain..korang xrase ngantok ke bace cite aku ni haha...aku yang rase ngantok menaip bende ni...ok lah..*tarik selimut n Daaaaa~~~ jgn lupe bace doa tido...nite