16.11.10

SELAMAT .......


corat coret jangan sampai tercirit..hua hua hua.. hari ni aku kerja..xcuti pun..T_T..pape pn, sebelum aku stat membebel...aku nk says ... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat Islam..

Actually, tak ada yang nak d bebelkan sebab..LAPO!!!



*trus rase nak jd cam cookies monster makan biskut banyak2..nyum3...

Yang nak SPM minggu depan tu, xyah la korang nk study2 lagi last2 minit ni...last2 minit ni time utk release tension sket...<---hahaha memang korang failed la kalau ikut petua aku ni






Korang kan dah blaja rajin2 selame 17 tahun skolah..xkannn lah xpandai2 gak??

dah2..sape yang rase rajin nak blaja tu g bukak buku..wat contoh soalan lepas2..insyaAllah dapat result cam aku dlu..ehe...*Ops kantoi dah TUA..hikhikhik


contohi la tuan empunya slip result exam ni k...xkesah bape byk subjek ko hamek..n bape byk subjek yg ko mampu jawap...aku doakan yang baek2 saja lah...

pssttt...kalau tgk dari segi subjek yg die amik...korg perasan x die bukan budak melayu/Islam...kan kan...*rase bangge plak...tapi dah kantoi d situ..baru nk gtau yg result atas tu aku punye..tapi die bukan MELAYU + ISLAM..AKU MELAYU dan AKU ISLAM...ahaha...so aku rase bangge la sbb post kn slip result dak ni dlm blog aku..

dan budak tu pn patut bangga gak sbb slip die yg terpilih..huahuahua


aahhh WATEVA pung...Selamat menduduki peperiksaan kpd budak2 spm tahun 2010, kakak/abang/adek/anak sdare aku ke..kan...op, op ...ANAK SDARE AKU??

yup...to ADIB IZZUDIN & HANIF ISMAIL (muke cam org2 tua kn dak2 ni)...selamat menjawap soalan ye...jgn pikir nak bergurau senda jek...haihhh....


SELAMAT semua nye, SELAMAT ye...lastly



SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT MENDUDUKI SPM

dan











SELAMAT MALAM ..........