7.11.10

pulangkan SUNSET ku!!


macam2 yg d PLAN n macam2 yang INGIN d PLAN kn...huhu...T_T...mampu ke aku ak tunaikan semua tu?? kenape sekarang ni (maksud aku sejak kebelakngan ni) aku selalu rase RISAU yg membuatkan aku xleh nk tido..kenape ye?? *soalan yg aku xpasti jwpn nye..hurm..aku risau kan kerja aku ke?? rase nye semua dah settle just tggu feedback dari customer jek..hurm...siyesly terase risau yg amat sangat..huhu..hope semua org yg aku SAYANG owez orait n sehat2 belaka ye..jauhi diri anda dari ASAP ROKOK ye..ASAP ROKOK boleh MEMBUNUH saya~*kempen sekali..ehe..

esok kerja..tapi mata still xleh nk lelap..apa2 pun kerja utk hr senin aku dah settle kn..hope xde pape yg urgent dtg lagik..sakit tua la aku camni...hehe...n time2 camni tbe2 tangan aku gatal nk MELUKIS...arghhhh...plezzz aku xnk oke..tapi tangan aku NAK!!! huhuhu...ngengade kau tangan!! haizz...esok2 jek melukis..byk lagi mase leh wat...hurm...baek kire BINTANG kat siling ni lagi best...mane tau tgh kire2 bintang aku tetido ke kan...hehehe...hope so..hurm.. :( .. mao mencari ketenangan...tapi...camne ye...



di sini KETENANGAN BERMULA dan BERAKHIR...bile aku dapat pegi tgk ye..*maklumlah sekarangkan musim hujan mane ade sunset sgt dah...hehehe...nanti2 lah...


p/s: nak cite g kenduri kawen umah opismate aku td siang..tp nak kne tggu gambar2 d muat naik ke facebook tuan empunya pengantin ye...ehe...