6.11.10

AKHIRNYA

fuhhh~~~ entry bawah ni penuh kontroversi plak...adehhh...stop..stop..STOPP!! jgn tanye aku pape...hahaha..RASIE..aku ngah sebey barang #@^+@&@^ ni..rilek r derrrr...<---APAKAH ini semua??? (@_@)'..maaf diri sendiri pn xpaham apa yg sedang berlaku ni...erm..

ni la akibat nye bile kau asek berkampung kat opis n xreti nk balik2..hahaha...*padan muke saye..ngeee~~~tetapi agak terer la kn..aku berjaya MENYIBUKKAN DIRI di OPIS..sgt aman damai...&*^%$^&! aman damai la sgt..keje berlambak..eeee..geram nye..semua nye nak urgent...igt aku robot??? igt otak aku ni mesin?? igt idea aku leh kua mcm air??? haizz *sgt marah ye saye kalau bercerita pasal kerje..wakakaka...bengong kau nani ehe...

oke2..AKHIRNYA!!!! aku dah boleh balik.keje utk hr senin dh settle.weeeee <--sedang sgt seronok ye..hahahahha

p/s: ok2..esok cuti..(hari AHAD knn..)..erm..APE YE?? owh..saye ade TUGASAN yg perlu d lakukan..*xgitu cikMat...kan kan kan...aku bersedia utk di buli oleh kau utk kali yg ke-2 dan TERAKHIR...hahahahha kalau lelebih..siap r kau..memang kene jetat r ngan aku.. :p~~