22.5.10

tell me WHY??

knape la sejak2 akhir nih...
mcm2 berite yg aku dpt...lebih byk yg BURUK drpd yg baik...
huhuhu...xdpt d nyatakan kt sini ape berite tu..
t kang ade yg bace ter'tacing' plak ngan post aku nih...
so baek aku xyah mention kn name sape..n pasal ape..
just nk kongsi ngan korg feel aku skg ni jek..

mood pn tonggang tebalik..hew3...tp leh gelak2..
hehe..mengong kn saye..huhuhu

bercelaru siuutt....rase nk marah...rase nk maki org...
tp aku xreti maa...cmne nk lepas kn perasaan marah ek..hadoii...
knape la ramai sgt org yg bermuka-muka kt dpn aku nih...
org yg aku percaya plak tu...dr time blaja dlu..smpai skg..
xhabis2..bosan plak rase nye....
ckup2 la d kelilingi dgn manusia mcm nih...letih aku...

dpt lak 1 lg berite yg btul2 aku rase nk bertukar jd son-Goku..
rase nk HamekameHaaa!! jek org tu...
ade ke patut..kedai peralatan komputer yg aku anta
suh betulkan printer aku tu boleh close plak..
maksud aku close d sini adalah TUTUP, BANKRUP, DAH XDE LG...
hadoii..bongok ke ape..
PRINTER AKU DA KT SITU LAA!!!.....
huhuhu..T_T
camne aku nk g dptkan balik...
igt beli free ke..mcm @#$%^&* #cubaan utk mencarut huhuhuhu....
btol2 hangin aku skg...sgt tension skg nih...xtau nk buat ape...
ssh nye untuk berfikir skang ni..arrghhhhh...

Tiada ulasan: