22.5.10

Muvi in MAY...

sat g member2 aku ajak g tgk muvi..
rase cam xde mud nk gi folo dorg..
tapi apekan daya bile aku secare tibe2 menjadi
orang paling penting n dijemput hadir bersama2 menonton itu muvi...
hahahahhaha..giler arhh..suke..suke..suke
tp ayat d atas hanyelah ayat yg sedap utk dibace oleh setiap pembace...
hakikatnye kalu ayat jahat nye ialah..
AKU DIPAKSE PERGI MENONTON ITU MUVI..
hehehehe....muvi ape???? haaaa ni haa....

korg pn mesti dh p tgk kn....
orang kate cite ni best..

aku xtau pape psl cite nih..huhuhu..
coz aku x mengikuti pn muvi ni dr Shrek yg 1st dlu..
xtau lah knape aku xsuke ngan Shrek ijau nih..hew2...
tp x d nafikan cite die mmg best..
so xtau lagi lah nk pegi ke x...
50-50
so aku tido jap ye..mls nk pk..zzzzzz

....................................................memori....................................................
tbe2 teringat kat mmber keje lame aku dulu...name die Zul..
dak2 len pggil aku SHARKZ..die jek yg panggil aku SHREK..,
...................................................................................................................

Tiada ulasan: