23.5.10

fenomena SHAHIR

haaaa...musti ramai yg suke bile nmpak name kt atas tu..heheheh...SHAHIR mane??? musti sume dh terbayangkan SHAHIR af8 kn..tu lah fenomena yg melanda rakyat Malaysia skg...(ia terjadi sbb AF jugak lah) hew3...mcm sume org tau...smlm Final Konsert AF8 kn..aku berpuas hati lah coz SHAHIR yg jd JUARA AF8...hew3...lagu baru die pn sgt best pada aku...dgn suare die yg jantan tu..hahahhaa...ape2 jugak lah aku mmbebel..lantak r...blog aku...kn..hehe..korang bace jek la diam2...pape pn aku suke tgk vc die nih..sgt cool dgn suare nye tuh...walaweyyhhh....(aku layan af siakkkk....hahahaha) sekali sekale xpe kn...hihihihihihi....

sbnr nye nk post video clip die ni jek..terbebel byk plak..
KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN
terbaaekkk


(aku bkn tgk sgt af ni..tp asek dgr anak2 sedara aku bercerite...so mengambil tau jugak lah..)

Tiada ulasan: