4.4.10

hari yg tah hape2...

pagi..03hb April 2010...

sedang aku bahagia tatkala Putera Raja datang menjemput ku ke istana...tibe2...

....Rah-rah-ah-ah-ah! Roma-Roma-ma-ah! Ga-ga-ooh-la-la! want your bad romance~~!!!....

berkumandang plak lagu Lady Gaga ni ketika aku ngah bermadu kaseh...(jeles lah tu...)
lalu aku pn cari mane laa dtg nye Lady Gaga 2..

....Rah-rah-ah-ah-ah! Roma-Roma-ma-ah! Ga-ga-ooh-la-la! want your bad romance~~!!!....
(bunyik utk kali ke-2) aku tension!!!!...

lalu aku pn bukak mate..haishh..tep0n ni...bunyik lak pagi2...adeh...kenappeee laa...huhuhu
dan ku lihat lg name yg tertera d skrin tep0n 2...dengan mate malap2...aku pn mengeja...
b.a.p.......... apaaa????!!! bukan eja b+a+p = apa...slh 2...hishh... apaaa!!!!

BAPAKUGENGSTERR!!!!!!!.....

lalu ku jwp..."halu...Assalamualaikum~"(perlu d amal kn oleh setiap org ye..jgn lupe 2..)

rupe2 nye bonda ku yg menggunakan hp bapak ku..ehehehe....beliau mahu ku kempas...
igt kn bapaku saket tekak...ehehehhee

aku pn menjawap " baek lah!!"

dengan semangat yg ada..aku pn baring semula..dgn harapan..ngantuk ku kebah..(sukati aku la nk wat ayat ape..kn kn)..dann...aku pn tetido lagik sampai la aku terjaga...apaaa!! kul 9am sudah...

dh r terjaga mengejut...coz..akak aku bising2 kejut anak die nk ajak g Tesco lah, The Zone la..bla bla bla....
(ayat yg xsempat aku nk dgr..) trus aku larik g mandi...pastu trus siap2 seCUN yg mungkin..(cun xde..comel 2 ade..) then ktorg g sarapan...cuci kereta...n destinasi pertama....

ke the Zone...akak aku n husband die nk g kt booth Permata Hijrah..coz da pemeriksaan percuma utk mate..n aku g la jln2 dlm The Zone 2...n jd rambang mate bile dh kt sni...aduii...aku yg kunun2 nk save duit...(bese r bkn byk duit pn..boros..haha) tbe2 'ter'nampak la 1 beg ni..smart dowh...tp aku jage aty n perasaan..wat bodo...tp aty nak jugak...puas pusing2...then ktorg check out dr The Zone..tapi aku sempat rembat BEG itu..hua hua hua...

cantek x..hihihi.
momoe brand - 70%

tengahari..03hb April 2010...

destinasi ke-2....The Tesco Tebrau...
aku xpnah lg ke sini..1st time g sni..n same jek cam tesco2 laen..hahaha...jakun btol...
cume die bes sket sbb..aku da g 1 kdai yg ade kt dlm 2..die jual barang2 yg aku suke...
(baju, slipar, beg, kasut...yg rare...hahaha) xde jenama, sume simple ikut cita rase n keselesaan aku...
sume murah2...kt situ aku bli ni jek...

speck tah hape2....


ngan slipar sploh hengget


pastu lepak2 ngan anak2 sedara aku...2ggu mak pak dorg bli brg dlm tesco 2...ni yg aku lakukan...

hehehe..bosan dowh..penat berjalan...
topi tersebut hanye la props semate2..topi anak sdare aku da..


petang..03hb April 2010...

setelah penat berjalan dlm 2...ktorg pn grak pulang...
tbe2...otw kua dr tesco..anak2 sdare aku ni nk g lak CS...bukan CounterStrike ataupun BMW Cs Concept...
oh nono...dorg nk ajak aku g City Square..(tempat anak muda aka budak skolah aka budak2 myspes melepak bajet market..)
aku mls nk layan..sbb aku pnt..n cuaca ujan..balik tido lg bes..xsabar nk bring2...
then .aku trus drive ke jalan yg benar...tbe2 lagik...

...."'Cause I'd get a thousand hugs..From ten thousand lightning bugs..As they tried to teach me how to dance"....

akak aku kol daa..."aduhh ape lagi!!!" kata ku dlm aty...

tp sbnr nye..."..hmm Halu~nape"
"td pagi bukan ke ko kate ko nak g umah mak..kn kn..."

aku diam n berfikir ngan pantas...oh noo!!!

"a'ah la Long..aku lupe.."

trus aku mati kn talian..dn bergegas ke tempat kejadian..aduhhh..camne leh lupe...
padahal aku igt..tp tah..berangan kot..sian mak aku..huhuhu

destinasi ke-3...Kempas...
sampai2 jek..naseb baek aku da kunci uma kempas...
aku trus bukak pintu uma...ngan ceria nye aku bg Salam n then...

xde sorg pun kt dlm uma 2....aarghhhhh....

Mak n Ayah aku kua g Pontian...huwaaa T_T petang hari baru aku smpai kempas...aduyai...
tp utk meng'claim' balik hr aku ke kempas...aku gtau mak aku...

"mak..esok kite g The Zone nk..ade cek mate secare percuma...Permata Hijrah..jom ea.."

mak aku jwp.."bole jugak.."
n tdk lupe juga ayat nye...

"esok ko dtg pagi2 siket eh..."

"baek lah" ... ehehe aku kene daa...
....huahuahua....


Moral of da story: lenkali igt ape yg perlu d lakukan..n igt ape yg d janji kn...aduyai..kalu x mmg menyesal..pdn muke aku....huhuhu

Tiada ulasan: