15.8.11

SUPERHERO kegemaran!



Batman???

Superman??

X-man??

Ironman??

Cicakman??

Flashman??

Kluangman??


naahhh~~~tu semua xwujud!!

tapi ade 1 Superhero yang pernah wujud dalam hidup aku..
dari aku lahir sampai la ni...beliau tetap wujud...
Beliau jaga aku dari kecik sampai laa ni..
Beliau ajar aku sampai aku jadi pandai..
Beliau guide aku dalam perjalanan hidup sampai la umoq aku 24thn..
Beliau gak yang marah aku kalau aku wat salah..
Beliau banyak ingatkan aku apa yg betul & salah..
Beliau jugak suke ingatkan aku pasal Kelahiran, Kematian & Jodoh...
Beliau jugak selalu pesan "nak cari laki biar yang pandai Sembahyang,Baca Quran,Berpuasa baru dia boleh jaga kau"...(bese r..umo aku kn 24thn..tu jek la yg asek d ckpkn nye ...huuuuuu -_-' )

tapi aku xpernah amek hati sebab...Beliau la Superhero ku..


EncikAYAH ku SuperHero ku... Nanie sayang EncikAyah lebih dari EncikAyah sayang nanie..



hari ni Beday Superhero ku ni....yg ke-66 ..
(kat fb aku tulis 65..silap plak...mak btolkn..kate 66..fuuu..apelah umo EncikAyah sndrik pn lupe...dushh)


ni jek yg sempat ktorg adik-beradik buat..
[aku yg deco..bur0k!!! sbb balik keje terus kene deco..mahap mmg bur0k!]

cucu2nye mmg lebih sudu dari kuah!



TweetList > @CikNanie : You taught me how to talk, you even held my hand and made me walk. You filled my mind with knowledge and understanding, that I would never be able to learn if not for you. Thank you for everything. #LuvYouDad

Tiada ulasan: