12.11.10

wOrkahOlic go to sleep


Hamboi mak! kerja sangat banyak. Fening kepala fikirkan..erm..kalau ade rase kesian meh tolong siap kan semua kerja ni..boleh x gitu?

lagi bertambah penin bila Hj Azmi mintak ai follow dia pergi jumpe customer hari Isnin n Selasa nanti..Oh no!! ai tak nak hokay..ai tau dah perangai customer bila dia mao design sesautu benda n dia dah jumpa designer di depan mata, macam-macam benda die mao tukar...huhu...dah la ai yang design buku dia.Mesti banyak yang dia mao ubah. ai rase sangat tension. Tapi, bak kate officemate ai, buat kerja dengan ikhlas. Ehe, ai ikhlas saje buat semua kerja. Selepas habis beliau berkata-kata. Cepat-cepat ai buat muka ikhlas untuk membuat kerja yang ikhlas maka akan dapat pahala lebih ye. Kalau tak caya cuba buat kerja untuk customer yang cerewet dan buat muka ikhlas korang di depan mereka. Confirm korang akan rasa macam seorang baik-baik saja. *nak kata kau baik lah tu..haihh..

Tak mengapalah, esok ai akan menghadap benda yang lagi besar. Semua design haruslah siap esok. BOLEH KE?? kau kan hebat musti boleh. Go Nani! Go Nani!

Oleh itu, sila tido dengan ikhlas. *Tarik selimut buat syarat untuk tido dengan nyenyak, bayangkan mak dan ayah duduk di kiri dan kanan sambil bercerita cerita dongeng untuk si anak tido. Selepas si anak tido, mak selimut kan si anak dan tutup lampu. Dan si anak tido dengan nyenyak nye sambil bermimpi jumpa putera raja..



Oh, Oh, Oh bes nye berangan. haha Esok mao kerja..

Nite..