19.11.10

Tak Perlu kan Apa-apa..




sedih??
*apesal ko nak sebuk..

nangis??
*xda kene mngena dengan ko pun..

bosan???
*yup!! ehe...

sebab??
*ade jumpe dengan orang yang tak tahu apa itu berSYUKUR & berTERIMA KASIH

wOw...susah ke nak berSYUKUR dengan apa yang KAU dah dapat..apa lagi yang TAK CUKUP?? apa yang aku nampak..hidup kau dah LENGKAP..apa yang DIIDAMkan, bila-bila saja akan ada dalam genggaman..

Tak perlu nak menunjuk-nunjuk,
sebab aku tahu dari mana PUNCA & dari SIAPA semua itu,
Tak perlu TAMAK dengan apa yang ada sekarang..
sebab SEMUA itu hanya SEMENTARA..
Tak perlu juga kununnya nak MENABUR BUDI,
sebab aku tahu NIAT sebenar walaupun sekilas pandang..
Tak perlu kan ayat-ayat semangat,
sebab aku tahu Tak Ada sedikit pun keikhlasan..
Tak perlu menyimpan hasrat nak MEMIJAK KEPALA,
sebab ia akan menimbulkan rasa yang menjengkelkan..

aku tahu aku tak SETARAF dengan kau dan mereka..
tapi aku ada HARGA DIRI dan AIR MUKA bukan letak di TAPAK KAKI..
sebab AKU sedar, tak semua orang tu sedar yang mereka TAK SEDAR DIRI..

kaji balik dari mana datang TAPAK yang kau ada sekarang kalau tak dari TAPAK yang kau PANDANG RENDAH saat ini..tak selamanya kau akan di atas..

sesungguhnya, bukan menDOAkan keburukan..tapi MENGHARAPKAN sedikit KEBAHAGIAAN untuk orang yang MEMBERIKAN kau segalanya..


ahhh!!!! menci..menci..menci....apa kau membebel ni nani..
senang cakap la...TAK PERLU NAK BERLAGAK bole????

p/s: maaf..agak emosi sekarang ni..T_T

Tiada ulasan: