3.9.10

TODAY ???


kenapa hari-hari aku lawat blog sendirik?? (bajet blog sendirik best la tuh..xleh blah btol kau nih) erm, tajuk tu ialah cerita untuk HARI NI la kan. Ape ye nak cite, oh ya!! <--kunun2 dpt idea best..tadi pagi pegi keje awal..gila kau, sampai opis dalam jam 7.45am...yelah jam 6.30am dah keluar rumah hantar Abangah (anak sedara ) pegi skolah..jarak rumah dan opis xsampai 15 minit pun tanpa jamm!..kalau hari2 camni..memang aku wajib dpt Anugerah PEKERJA CONTOH!! oke perasan disitu ye..hanya imaginasi aku saje..oke tu cite time pagi2 hari..

masuk tengahari mata dah mula ngantuk d ofis ye..so mls nk layan mata yang ngantuk ni..so aku pun layan la cite 'Boys Over Flower' .. *oh my Jun Pyo & Ji Hoo!! .. hehe..cite tu la aku bantai bile time rehat kat opis..kdg2 dh ngantuk sgt aku tido la..hehe..keje banyak..tapi aku try wat rileks2..sbb bukan sng nk kua idea mantap2 ni *membajetkan diri lagik..igt design ko lawa??..so cool saje lah bebeh!! hehe walaupun kadang2 tension tu muncul..sabar aje lah~~

bila dah petang jek aku jd bersemangat sikit buat keje, nak tau apa rahsia, korang tanam kn semangat NAK BALIK UMAH tu dlm diri bila terpandang jam menunjuk kn kat angka 3..haha..tu yg slalu aku buat untuk hilang kan bosan yg mendatangkan kengantukan..so aku buat cara aku sendirik..lalalala~~..

Malam menjelma, selepas berbuka, Aku, Jira(adek aku) & Yana(anak sdara aku) rase mcm nk jln2 g RUST MARKET @ JB!!! ehehe...jalan2 saja...saje cuci2 mata...ok la menjadik gak taktik cuci mata td tu..tgk2 mamat2 BAJET hensem..haha xbole blah! pape pn td dapat la makan MEE SIPUT.Ade makcik tu jual kat situ tadi.Korg penah makan x?? xpenah??? ok2.. camni ea rupenya Mee Siput ni...


sedap hokay MEE SIPUT ni..hehe

n lepas makan mende ni..aku grak balik lah..sbb xtau nk cari ape kt situ..xda ape yg aku nak..so blik n Pelik Bin Ajaib..xda rase nk tido lg...pai la aku on9 skg ni...nape ye aku xleh tido lg...dah kira BINTANG kat SILING ni..tp same jugak ...aku rasa la..BINTANG kat bilik aku ni xcukup banyak lagi..so xpe..aku kene pegi cari n tambah bintang2 ni..baru syok tido kan..hehehe..

n bila aku dah stat merapu ni..bermakna aku ade sikit2 rase nk tido..haha..(yeye poyo jek la saya ni kan)..papehal aku dah cuba lapangkan otak aku sebelum masuk tido..*toleh belakang...hurmm sume dah tido...oke la..got to go~ esok nk bangun sahur n keje...NANITO (*_*)'


daaaaaa~~~~


p/s: APA YANG AKU CARI???