22.8.10

APDETan Yang Tertinggal..

fuhhh...fuhhh.....*uhuk2<--batuk kecil....(sedang bersihkan habuk2 yg melekat kat belog ni..erm..habuk masuk mata plak..adess..hehehe)


1) Ramadhan dtg lagik..
uish..Salam Ramadhan...syukur ye aku masih lagik dapat apdet belog ni..aku igt aku dah xda mase lg utk blog ni..so hr ni Hari ke-13 kita berpuasa..Alhamdulillah..so ada lagi 17 hari utk kita menyempurnakan ibadah Puasa kita..xlama jek lg kn dah nk masuk bulan Syawal..haihh dah nk raya kn..hehhe(xsabar2 nampaknye aku ni..wakakaka)


2) WORKAHOLIC..
Ape ye..hehe..nk cite pasal kerja la ni kn...haha...patut nye aku cite psl ni mase 020810 hrituh..ni dah 220810 kn..tp xpe la kn..dah xde mase nk apdet belog kn...hehehe...wah..Tempat kerja yg sgt tenang(coz islamik sket tmpt tu), hari2 g keje kai baju kurung..xda rase tension..balik keje pn kdg2 tepat kul 5 aku dh punch kad nk blah (bkn kdg2 tp SELALU..hehe)...so agak santai la kt sini ye...erm...dan ye sememangnye aku agak malas nk on9 bile dh balik keje...sbb penat..tu yg terjadi nye habuk2 d belog ni..


3) AKU RASE NAK GILE...
boleh x tajuk kat atas ni..haha..aku xpaham pe yg jd skang ni kt keliling aku...siyesly xpaham...hahaha...aku malas nk pk dah..bia kn saje..ape nk jd, jadik lahhhh!!!! siyesly fedup..aku cuba jd cool..tp org keliling xphm..asek d desak n d desak..so maap kalau segala apa yg terjadi semua atas desakan yg dorg nak..aku turutkan..okeh..aku dah malas dh..maafkan aku<---sengal kn aku..


4) Belated Birthday..
hurm...Semalam kn 'Bithday' da sorg budak ni tau...hahaha...kesian beb kat dia...aku rase la..dia xpnh kot sambut beday die secara offically nye..tp tipu la xpernah langsung ngengade gak si 'dia' ni...dr ape yg aku tau,ade yg menyambutnya, tapi tu pn hanye sorg jek la yg igt besday dia n sambut besday dia...tp tahun ni..hahhaa..xda sorg pun..wakaka..padan muka dia..2 la degil sgt..tp ade dia kesah...mmg dia xheran pn tiap kali muncul tarikh 21hb Ogos ni...antara wujud dengan tak jek...biase lah bukan org penting kn...tp bila aku tgk kt wall fb dia semalam..ramai gak yg wish beday kt dia...tu pn xreti nak bersyukur ke..apedaa budak ni...sedar2 la diri tu siket...umo ko tu semakin tua...jgn keje nk menyakitkan hati org jek..agak2 la kalau nk jd batu skali pun...jaga perasaan org laen..xreti ke??? (a'ah..abestu perasaan ko?? buang saje k) hurmm...'dia' tu sape ye...hurm...'DIA' = 'AKU'...Selamat Hari Jadi utk Diri Sendiri...rase mcm nk mkn Kek yg ade name sendirik atas nye...tp xpe...1hr nanti aku akn dpt punye lah..xcaye..nanti aku upload pic2 kek tu k...hehhee..*bes nye sedapkan hati sendrik..hehehe





p/s: tengs kpd yg bg aku adiah semalam..nice..wakaka...xpnh aku dpt adiah tu...wakaka..klako siakk..(mcm byk adiah ko dpt kn sharkz..padahal 1 jek..adehh)..beday tahun ni sgt SEDIH..T_T