30.7.10

kembali ke DUNIA ITU!!


wahh JUMAAT dah, aku jenguk utk membebel lagik..last nite kat uma aku ade wat kenduri arwah, so ade la jugak wat TEMBAKANGAMBAR siket..xpe2..t aku hapdet cite pasal kenduri semalam k..


so sekarang nk bukak cite pasal tajuk tu..ehe..dekat 1 tahun aku tggalkan dunia tu..aku igt aku xda peluang lagi utk aku nak buat apa yg aku suka..thanks kepada encik Ayah. Bagi saya peluang utk kali ini ea, plezz jgn dtg opis saye encik Ayah..plezz..kerjasama anda amat d hargai..kalau encik Ayah datang jugak, saye balik umah xnk keje lagik! (ugotan plak saye ni) wakaka.


next week aku dah start keje kt tmpt baru tu..yeayy...Graphic is ma WORLD!! mahap ye kpd sesiapa yg bakal merasa x d endah kan nanti, (termasuk lah blog ni) sebab aku bakal mengalami keGILAan yg amat .Tapi jgn risau. Gila2 aku, aku masih waras lagik, cume die agak lupa dunia lua seketika.. so aku harap aku dh gtau awal2 menda ni. so bile TERjadi nanti xda lah huru hara kn..xpe2. t aku kawal diri aku ye.*senyum




so 020810 tarikh aku kene masuk kat tmpt keje baru tu..xtau la ape yg aku pikir kan skang..aahhh..lantak la..langgor jek la sume nye..penat la asek pikir jek..so esok..aku kene g opis settle kn ape2 yg patut..then nak kene jumpa BOS besar, Assistant BOS, BOS, BOS, BOS, & BOS..ramai kan BOSS aku! ahaha..bese la..camni la gaya nye kalau bekerja dengan FAMILY BISNES, (Bos2 tu sume adalah Bapak,Mak,Abang n Akak2 aku) aku hanya lah Kuli (bese la ADEK T_T kene buli saje), jawatan pn drebar jek, kdg2 buat air, part time nye kene wat design..haha..


Tapi aku hepy dpt tlg bisnes(Furniture) family aku walaupun sekejap. & kdg2 walaupun aku xde membantu pape. sebab mereka punye otak adalah BISNES...tapi aku??? otak SENI (cam bajet jek wat ayat camni..kn)..pape pn tengs kepada encikAyah, PuanMak, encikAbang, puanAkak2 ku sume. mahapkan lah Adek mu yg agak BATU nih. mahap ye. Beri la aku peluang untuk MINAT aku ni..sob sob sob..MEKASEH SEMUA~~~


p/s: peh kejutan apakah ini..tiba2 dpt keje tanpa d interview dan position tu ramai org yg nak..apalah yg ada pada aku sampai camni skali offer nye..hurm..pape pn saya BERSYUKUR.