13.7.10

try to FORGIVE , FORGET & LOVE

xpe ke kalu aku cakap .. AKU MENCIPTA SYURGA DALAM KHAYALKU sbb realiti xseindah alam khayalan .. fuhh bole buat tajuk lagu x?? hehehe .. (ape2 jugak lah sharkz) erm .. maaf agak sengal saye d sini .. ok2 ekceli nk crite ape yg jadi tadik .. hurm .. aku dh jnji nk tido sbnrnye ni .. tp aku xbole tido .. n aku pn on balik lappy .. sekarang jam kt lappy menunjukkan dah pukul 1.53 AM .. wah nk dkt pukul 1.60 AM lah .. haizz .. tp mate still xnk lelap jugak .. so maafkan saye kalu saye ade menipu org sbb saye jnji saye akan tido awal tp sbnrnye tak ..


tapi aku suke tajuk atas tu .. betollah ape yg d katakan kpd aku ..

1. aku kene blaja MEMAAFKAN diri sndrik, sbb kalau aku asek rase bersalah jek .. smpai bile masalah tu nk selesai kn .. so okay .. aku accept mende tu .. then kemudian,


2.
aku kene belajar
MELUPAKAN ape yg dh terjadi .. tp bukan melupakan KENANGAN .. rite?? .. sbb ia tetap ade cume pandai2 lah amek pengajaran dari kenangan lepas yang BAIK2 saje .. yang BURUK tu tggalkan la .. jgn di ingat lagik ..


3. jom mulakan hidup baru dengan MENCINTAI diri sendrik .. so baru lah aku akan rase tenang .. (cinta kepada ALLAH jugak yang kekal) ..







So dengan semangat yang baru ni .. aku harap ia bertahan .. n aku akan settle kn problem ni .. ia utk kebaikan semua orang .. aku dh pnt pendam semua nih .. rase sgt saket .. dan tadi maaf aku tersgt jujur plak .. tp just nk clear kn ape yg aku kusutkan .. so kpd kedua-dua pihak .. aku akan MENERIMA dan MENOLAK dengan cara yang terbaek sekali .. aku xpernah cuba untuk merosakkan segalanya .. tapi fahamilah n percayelah setiap orang ade melakukan kesilapan .. da aku sendrik masih cuba nk paham diri sendri.. tengs sbb lapangkan otak aku nih .. aku akan terima walau ape pn jd


oke dan sekarang jam dah pukul 2.30 AM .. dan aku rase aku dah ngantuk .. dah boleh tido hehehe...oke la .. selamat membace ..(lame gak aku menaip mende ni kn..tp pendek jek sbnrnye..hahah..bese la..smbil taip smbil berborak melayan cerite adek aku ni..tu yg lame tu..ehe)



p/s : YA ALLAH, Jika dia benar UNTUKKU, Dekatkanlah hatinya dengan hatiku... Jika dia BUKAN milikku, Damaikanlah hatiku dengan KETENTUANMU...

Tiada ulasan: