7.5.10

tension day

tah la...xtau ape yg xkene...tp hr ni mcm semacam jek..
tension giler aku..

Pagi2 td...
dh la kene tipu..kunun da meeting..rupe2nye g makan2 ngan akk2 aku sume..
haishh..nk marah pn dh xjadik..hehe...

pastu Tengahari...
aku bwk ayah aku g amek henp0n beliau yg rosak tempohari sbb ape tah...kecoh skali td beliau kol aku suh bwk beliau ke kedai hp 2..dh la lum mkn tghri..
huk2..turutkan saje wahai bapak ku...then ptg baru g mkn kt marrybrown(2 jek paling dkt ngan umah aku)..smpai opis jek dh kul 4.00ptg...

Petang pulak...
ayah aku nk balik...tp beliau sempat suh aku ON kn hp beliau...then aku on..tbe2...
hush..mende yg wat aku bengang tahap maksima...
camne nk bace tulisan kt hp tuh...
amoi kdai hp 2 boleh xtukar bahase mandarin kt hp bapak aku 2...gile ke ape...
kalu aku paham xpe gak kn...dlm aku terkial2 nk tukar bahase kt hp 2...
bapak ku pulak marah aku..apsal lmbt sgt on hp die...
huhuhu...T_T...sgt tension...
last2...aku g kdai hp yg berdekatan...
suh apek kdai hp 2 tukar kn bahase ibunda die 2 kpd bahasa English...huhuh
settle 1 prob..(knape la aku xpk kn cara 2 dr awal2 td kn..hurmm..buang mase d situ..isk.)

dh Malam ke...
dkt mghrib laa..huk2...tbe2 teringat..hmm..
company profile aku xsiap lg!!...
huhuh..dh la PRINTER WOSAK...arghhhhh...tension nye akuuu....huhuh
nk print kt lua..dh dkt kul 8mlm.tkut kdai Double A ttup jek...hurmmm..
so dgn lincah nye aku wat keje...trus kua g kdai 2...naseb dkt ngan uma...
aku tgk jam..hurm pkul 7.50pm..kdai 2 tutup kul 8.00pm..adoiii....
laju2 drive..smpai2..fuh~~ naseb bukak lg...
settle masalah ke-2..(sbnrnye kdai 2 dh nk tutup dh..naseb aku baek td..sempat smpai.)

sampai laa ni...
aku da kt opis nih....da lg keje nk wat...
huhuhu....tp aku bosan...aku on Facebook lg bagus..
dah la esok nk kene teman adek aku drive ke Puchong...
die dapat prektikel kt sane..huhuhu...

dah la naek KANCIL...MANUAL lak tuh...
adoyaiii....
penin..penin.. (@_@)'



ape2 pun...harap2..esok lebih baik dr hari ni... chayok...chayok!!


p/s: kepada Makhir Club...jgn lupe
Esok b'fast same2 @ : Opis Pulai Perdana
Masa : 8.30pg (mesti dh kene ade)
Menu : JEMPUT2 IKN BILIS, SAMBAL TUMIS, UBI REBUS,
NASI LEMAK, AIR KOPI N TEH O
,



Tiada ulasan: