5.4.10

Hari Yang Muram




Hari ni xde cite menarik yg aku nk cite...
cam bese..bangun pagi..anta anak sdare aku g skolah...
pastu siap2 g opis...then ngadap lah pc kt opis 2 lame2..
kalu naseb baek..akak or mak aku ajak aku jln2..
kalu x..mmg aku ngadap fb..melayan kerenah kwn2 aku yg gilers..ub!! hahahaha
jgn marah ye kenkawan..korg sume mmg bes..
pastu..bila dh tengahari anta plak anak sdare aku ke skolah ptg...hadui..
n lps 2..td aku lpak opis pai ptg...huhuhu...

akak aku lak mintak company profile lg 3..adus...dh r printer aku wat hal...
geram plak aku..ikutkan aty nk ku hempok printer 2...tp pk balik..xjd..
hmm...terpakse aku tangguh kn kjap niat aku nk print company profile..
hush...nk g print kt lua..mmbazir jek..hhuhuhu....so bersabar sekejap lah..hihihi

pastu dh ptg..biase nye mmg akak aku amek anak nye yg dajah 2 tu...aku lak amek anak die yg form 2 dari skolah nye...tp td..abg die lak nk g amek (ank sdare aku gak)..so aku lpak kt opis pai dak2 tu amek aku..hurm...lotih sgguh coz tahan mate nk tido...dh la kt lua ujan selebat-lebatnye..
sgt rugi aku rase kalau x tido..haishh..dh naseb...hmm

pai jek kt uma (aku stay uma akk aku..dkt jek ngan opis)...trus nek atas rest2, besih kn diri, wat ape yg patut...aku on fb balek...saje nk borak2 ngan kenkawan..n dpt lah ym ngan mat kjap...hehehehe then pai la skg ni...

anak sdare aku leh bukak lak video2 lakonan Arwah Din Beramboi...aku sedeyh sgt..hurm...n mcm xcaye yg die sbnarnye dh xda...bile tgk balek..n amati balek kate2 die mase jd juri Raja Lawak 2..mmg nmpk sgt die dh mmg last2...kite jek xperasan ape yg cuba die smpai kn..die saje yg rase...xsangke kn...org yg kite lihat sehat sbnrnye pergi dlu dr kite yg asek saket sikit nih...
hmm...sedeyh sgt...yela kdg2..pagi2 dgr Sawancara @Era..aku dgr era bkn sbb minat radio 2..tp sbb nk dgr cerita2 lawak nye tu jek..hurm..skg?? nk dgr ape...xde sape leh ganti tempat die...

Ya Allah mmg Kau lebih menyayangi beliau dari kami...terima kaseh kerana pinjam kan beliau dan bakat nye kpd kami...sekurang2 nye..beliau d ingati sampai bile2...



Al-Fatihah...semoga d tempatkan d kalangan org2 yg beriman...amin...

Tiada ulasan: