1.4.10

aku yg mengong...

pliz jgn terpengaruh ngan tajuk d atas...itu adalah rekaan semate2..
aku x se'mengong' mane pon...
aku hanye lah makhluk tuhan paling chumel yg prnah tercipta d atas muke bumi ni.....(yg tu aku perasan sndrik..so jgn wat spekulasi sndrik..k..)
terime kejadian tuhan yg kurg sempurna ni ye..hehehe..masyehhh...

utk 1st time nye aku nk bebel kt sni...

aku xtau nk bebel ape..tp aku nk gak bebel...arghh..tensi jek bace kn...
pape pn.WELCOME to appleQueen bl0gsp0t ya...

aku ni xbape geti nk bercerite ngan org...n d sbb kn itulah wujudnye blog ni...
maybe sbb aku suke mengadap komputer hari2??
hehehe...so utk
lepas kn tension la...

yela nak suh org dengar prob aku n ngadap muke aku..
kompem org 2 nyampah kot...
hehehe..
ni lah jln terbaek utk tidak membebankan org len ngan prob aku
...
hahahah


hmm..buntu kapla otak aku nk wat 1st story kt snih...
aku rase aku kne pk kn care terbaek utk mulakan cerita kt sni...
pape pn korg 2ggu jek la ye...hehehe...
akan ku sambung perjalanan cite ku ni nant...



wasalam
...



Tiada ulasan: