30.10.11

Settle

Benda ni tak pernahnya nak settle.Aku pun tak tahu lah kenapa.
MASALAH kot..sebab 1badan aku sejak 2menjak ni totally weak..xde semangat langsung..
mungkin dari kepala otak yang sarat dengan l0ri2 sampah yang xpernahnye sampai ke tapak pelupusan sampah..penuh jek dlm kepala ni..tu yang sakit tu.. o.O

Macam anak sedara aku cakap, *niece aku form3 lg matured dr aku.fullstop! -_-'..
Aku ni bole jadi gile satu hr nanti, sebab suke sangat pendam semua benda.
Banyak kali dia cuba k0rek cite aku..tapi aku camni jugak..fuuu
*aku slalu pasan die suke kep0h2 ngan aku xtentu pasal..gile!
bukan die jek ckp camtu, kezen aku banyak kali k0rek cite aku..tetap mcm tu jugak. T_T

Aku jenis susah nak percaya org wa'ima org tu family aku sndiri..apa?? gila?? yup memang..
untuk benda yg sangat2 privacy dalam hidup aku, sejarah hidup aku, semua untuk aku.
he he he ... apebende yang kacau kepala aku ni pun aku tak paham..

Tapi entah, memang aku tak pernah ada Bestfriend yang betul2 BEST..

Yang boleh aku cite ngan dia semua benda,
Yang aku boleh luahkan apa masalah aku kat dia,
Yang aku boleh bergurau ngan dia,
Yang aku boleh nak maki2 dia,
Yang aku boleh kua kemane saje ngan dia,
Yang aku boleh makan suap2 ngan dia, *ngengade kan.
Yang aku boleh mintak advise ngan dia,
Yang aku boleh nampak diri aku transparent ngan dia...

janji AKU NAMPAK DIRI AKU DALAM DIRI DIA..fullstop!!


Nota nak kene kaki ke? : aku tak pernah cuba nak lepaskan dia??..Confession, aku rindu DIA, bukan KAU, tapi DIA! *DIA ja0h la gileeee~~!!! #$@%^!&*

Tiada ulasan: