16.1.11

Kekecohan




Sepatutnya dah lame bercerita pasal ni. Sejak dari balik bercuti tu kan. (padahal banyak lagi story yang tak d story kan..haih..kesempitan waktu..maaf)

"lame ke awak bercuti?" ada orang tanya,

"Taklah, 3hari jek" (9/10/11-Jan-2011)..

Oke, kita teruskan k. Dapat tau pun last minit, semua kelengkapan pun last minit, hari jumaat (7Jan11) baru d beritahu terus apply cuti kat boss(naseb baek dapat cuti taw x!), hari sabtu (8Jan11) masih bekerja, balik keje terus pack barang, bawak ape yang ade jek..sweater tu perlu ye! then Ahad(9Jan11) baru brtolak..yeay..lame tak bercuti bersama family.




Bantal yang banyak perlu ketika perjalanan yang jauh
ye kawan-kawan.. (^_^)v





sesampai nya d sana trus d snap, snap dan snap..
(kau hengat kau artis ke??)





ahli-ahli yang turut serta rancangan ini..kecohh semua..ahaiii..


ThemePark Genting Highland




henpon masih d tangan..




EncikAyah & PuanEmak turut serta besama Saya! henpon d tangan!!
(bosan weh tunggu orang belikan tiket)
ha-ha-ha-ha

Dan, Saya dah bersiap sedia untuk permainan 'One Shoot!!' wehuuu~~






tapi dapat naik sekali jek, kene beratur..ramai arh..hukhukhuk..





flying WITH-OUT wings




Sama kan gaya kami..hehehe


antara tempat yang WAJIB kite bergambar ye kawan-kawan


Selingan




Oke dah bole bersiap pulang ke JB..dan sekarang saya dah pun kat JB..hehe..
dan saya sedang menderita sakit..sakit gigi..
geraham bongsu nak tumboh (wah ayat macam sakit tenat)..
baru nak membesar la katekan..he-he-he..
oke..sekarang saya tak berapa sehat..oleh itu..


Jom Kita Beradu!!!

Tiada ulasan: