26.9.10

APDETAN Yang Bosan

(episod APDETAN ke-3)

lame dah aku buat xtau dengan blog ni..semenjak 2 menjak 3 menjak 4 menjak ni...aku rase sgt MALASH! hurm..kenapa??? ntah..yg aku tau aku sangat malas nk mengadap semua ni..bila BLOG d jadi kn tempat meluahkan perasaan, aku jadi malas untuk MEMBACA..dan bila yang d type ada kaitan dengan aku..aku rase serba salah..hurm perlukah PENGAKUAN d buat ketika ini..atau ada ke pengakuan yang nak aku buat saat ni??? ..tah la ye..semakin lame semakin membosankan hidup aku ni..tapi..tapi..tapi..aku bersyukur aku beragama ISLAM.n aku masih ada IBU BAPA n FAMILY..dan juga berAKAL FIKIRAN..so xpernah aku terfikir untuk keluar dari guide line yang aku buat sndrik..

apa2 pun...aku terima jek segala dugaan yang diberikan NYA kpd aku..malah berTERIMA KASIH sebab semua ni yang buat aku rase semakin TUA..haha..kalau hidup ni xda masalah langsung, pn boleh jadi masalah jugak kan..so nak xnak kite kene ngadap jugak..orang kate setiap masalah ada jalan penyelesaian..tapi..kenapa masalah aku ni x selesai2 jugak ye? bile aku jujur,jadi masalah..lagi kn kalau aku menipu, 2 dah memang mendatangkan masalah..aku xpaham la..apa yang aku patut buat...aku merepek dalam blog ni pn bukan bantu pape pn kan..makin menambah cerita jek..(+ bahan kan diri sendrik kan..xgitu ABE??? hush!)

hurm..bosan asek bercerita pasal benda yang sama jek..aku rasa lah..aku kot yang patut blah dr life dorg..or?? hurm..boleh ke aku blah dr life dorg??? $#!+ ... XBOLEH dowhhh!!!! sgt xbest keadaan sekarang..dah la asek saket..berat badan lak makin turun..nk kate xmakan..aku makan punye la banyak..tapi berat camtu gak..tapi member aku da cakap.
"nani, kau kalau susah hati, makan byk mane pn, sampai bile2 berat ko camtu gak"..ntah hape2 ntah..xpe la..bia aku yg susah jgn org laen yang susah pk pasal aku..kan..jgn la sampai tahap kebosanan aku, aku akan buat sesuatu sampai xpikir perasaan org laen..elakkan camtu jek nanti..so mase tu nanti mmg ramai la yg benci kat aku..haizz..

aahhh bia kn saje la cite aku yg kat atas tu...xde faedah pape pn kalau bace lelebih..



p/s: saje nk meluahkan ape yg tersimpan kt dlm hati ni..sebab..xtau nk cite kt sape..sebab XRETI nak cite!! hurm