30.8.10

Kesesakan lalulintas di dalam OTAK..

camne nk mula ea..oh ya..ASSALAMUALAIKUM~~ ehe...dan..sebenarnya, camne nk mula kn ayat2 kat entri ni ea..hurm..sekarang ni aku dh start jarang2 nk apdet blog ni..sori r kpd yg slalu 'melawat' blog aku ni..aku bukan xnk apdet mende ni..tp tiap kali aku on9, niat aku mmg nk conteng2 kat dinding ni..tp bila aku on jek blog ni..rase macam malas plak nk kongsi kn pape...hurm terase diri ni semakin TERUK..hew3..whatever~~

neway..da gak menda aku nk conteng2 ni..memandang kan hari ni 30hb OGOS 2010..(bak kate ade org tu Hr ni CUTI PERISTIWA..so xyah g class..okeh fine..ponteng class jek keje ko ek..haizz)..esok dah 31hb OGOS 2010 so menunjukkan dah 53tahun negara kita (MALAYSIA) ni menyambut hari KEMERDEKAAN..dan Tema Hari Kemerdekaan tahun ni ialah 1Malaysia Menjana Tranformasi. oleh itu marilah kite ramai2 transform diri kite ke arah yg lebih baek..walau ape pn yg jadi, kite jadi lah yg terbaek utk diri sndrik..ape kate org tu ... just MOVE ON.. oke ..dan xperlu nk lakukan utk org laen,tapi buat lah utk diri sendirik dan keluarga..so renung2 kan dan selamat beramal~~~


p/s: ayat xhabes coz memandangkan aku sgt malas skg cite kat atas tu tergantung okeh..aku mls nk habes kn..lantak arhh...cite aku..hehhehee