20.7.10

TRY to make everyone HAPPY



(some people MAY FORGET words u say but they will NEVER FORGET how u made them feel)



2 hari tanpa kabar, maaf i xsengaja. 2 hari yang mengubah hidup aku utk selama2nya maybe. Hope everything back to da normal. Aku nk jd sharkz yang normal, kuat, xtacing, bukan lemah, sgt ganas, bengis, d geruni org, nak kejor org, nak mkn org, hehe (haa melalut, kau hengat kau shark kt laut tu ke hah??) oke perasan saje d sini.


Saje mengambil semangat 'SHARK' d laut tu.ermm plzzz. Kenape ko gembeng sgt hah!! (tau idak 'gembeng' tu ape?? kalu tau diam..kalau xtau wat2 tau saje k.ehe) . Serabai r ko sharkz.malu tau.Hehe.(sedang mengong). Dah macam hape dah kau ni sengal.2 la susahkan orang lagik.Padan muke kau.(semakin mengong).Pastu dah sume org bising.Kau duk ngan kepala batu ko tu.bagus sgt la tu.mmg sgt bagus.Sengal.Haiihh.(sememangnye mengong!!)


Oke..Puas hati kutuk diri sendrik?? so dah bole kembali normal ke?? xbole pun kn.Hahah.bia saje la begitu oke.(aaahhh...amende nih!! tension aku! xde mende laen ke nk kacau otak aku nih..haihhh...bosan2) dah la.kite tukar cite.Tapiii~~ aku xde cite menarik nk kongsi.Sume nye cite xmenarik.Korg nak ke bace.T bosan lak.hurm.


Takpe2.Pasni aku nk hepy2 jek.(apsal la mate asek masok abok jek nih..hurm).So ape yg aku nk gtau,aku dh gtau.Aku dah berjaya wat org kecewa.Yeahh.tapi aku pasti pe yg aku nak.cume ia agak menyakitkan dan ia memakan mase utk terime keadaan ni.So hidup mesti d teruskan.Dun wury oke kpd yg berkenaan.Aku oke.& always oke.Cume skg ni jek ngengade lebey mate ni asek nk masuk abok jek..hurm...hehhee


p/s: Ya Allah, Kau Kembali kn la SENYUM ku sebelum aku TERLAMBAT.. =)

Tiada ulasan: