26.7.10

Lahirnya CAHAYA PEMELIHARA/PENGHAFAL

::: cerita tertangguh :::

21hb JULAI 2010 (10.00 am) : abang aku (encik IrwanAsri) plus akak ipar aku (puan OjaSalleh) da rancang nk wat suprise kat akak aku ni ha..Atam (puan Nurhafizah)..sebab beday die jatuh pada tarikh ni..so nk d jadi kn cite..akak aku ni xtau la psl ni...die pk just ade meeting jek..tp die pelik...knape die meeting ber3 saje..siap kene marah la ape la..hahha..lpas tu ktorg (Akak,Pekerja2 ITSB, Izaty, Along n Angah) pn smpai bersama2 kek..die sgt terkejut..sbb xsangke ktorg igt beday die...hehe...



so pape pn SELAMAT HARI LAHIR kpd CAHAYA PEMELIHARA/PENGHAFAL SEBAIK-BAIK AGAMA iaini Nurhafizah Khairuddin...semoga panjang umo dan mendapat kehidupan yang lebih baek, baek dan terbaek d samping anakmu Nurul Aqidah Qayimah dan juga kami adik-beradikmu..kami sayang kamu..teruskan hidup dengan lebih tenang..hokay..kami mendoakan segalanye yang terbaek untuk kamu..


p/s: sgt lame aku xupdate blog..maybe sbb kekusutan yg melanda aku kot semenjak 2 menjak ni...erm...tah bile la aku nk merapu pape lpas post entry yg ni kn..haizz...tgk r keadaan..kalu rajin..aku type k..ehe..

Tiada ulasan: