9.7.10

Bebelan Ku..bukan untuk Tatapan...

erm..sume feeling jadi satu??? Pabila semua benda aku nak cerita kn kat sini...aku jadi mengong kejap...mane satu yang aku patut cerite dulu?? aahhh persetan kn tu sume... bia aku campur sume feeling aku ni...(gembira+sedih+takut+bingung+marah+bahagia+seronok+tension=semua la jenis perasaan yg ada pada setiap manusia)...ermm


hurm...camne ek cara yang mudah utk aku melepaskan kesemua yang ade dlm kepala hotak dan bile aku luahkan semuanya xde sape yang terase..orang kate, tak baik MENIPU, tapi kadang2 perlu MENIPU utk kebaikan..so slalu yg aku buat..MENIPU utk kebaikan semua org.Xsuke buat org len terase ngan ape yg aku kata.Tapi last2 aku gak yang makan hati.Tapi ok la kn, dari org laen saket hati dgn aku.sekurang2nye aku menjaga hati & perasaan orang laen.Tapi xbermakne aku ni seorg yg TAK JUJUR.cume bile terdapat satu kes yg melibatkan keburukan org laen atau maruah orang laen.Aku xmampu nk cerite dengan JUJUR dan ia memakse aku MENIPU..(haizzz...ape ko ni sharkz...ko bebel ape ni..bukan mende tu yang aku nak cite...aarghhh)<---sedang tension..maaf.


now aku sedang BUNTU nk settle kn masalah PERASAAN aku ni.Bila ade bende yang membuatkan aku tibe2 teringat kn 'dia si mase lepas'..tapi aku cuba lupe kan dengan memikirkan ape yang aku ade 'dia si depan mate', n aku perlu dpt kan..Aku xnak 'dia' terlepas lagi..so sekarang bia aku hold dulu sume ni.& aku berharap ia dapat membantu aku melupakan kenangan yang lepas...TAPI...aku xmampu nak bgtau die yang aku nk die tolong aku lupekan kenangan aku..aku xnak die DOWN balik..dan aku pn xnak perasaan aku kacau bilau ngan mende2 ni bile dgn die..yup..mmg aku terer cover muke aku ngan perasaan yang laen.Bukan maksud nk menipu tapi aku xnk merosakkan perasaan yang dh terjadi ni ngan die.Tapi sampai bile nk cover jek muke ni...haihhh..

Gile-gile...Sharkz...KAU MEMANG GILE..!!! hahaa..mengong sudah saye skarang nih...

p/s: ntahapeapentah si Sharkz ni...ape jugak la problem hidup die yg xsettle2 lagik...xhabis2 psl love story jek..xde ke cite yang berfaedah bole d bace org laen..hurmm..sharkz2...

Tiada ulasan: