7.6.10

Kami R.O.K beb!!!



5 Jun 2010 dalam kul 6.++pm aku dah ade kt Stadium Larkin.Untuk apa??? untuk KONSERT DOUBLE TROUBLE lah..hehehe..sampai2 aku, Adeeb Isa n Izaty Isa (anak sedara aku) trus g kt kaunter tiket utk dpt kn tiket...1 tiket berharge RM70.00...so lpas tu tggu dlm kul 8.00pm baru la kami sume dpt melepasi pintu masuk Stadium tu...huhu..kesian gak kpd orang2 yg xdapat masuk coz terbeli tiket palsu..kesian beb..kat sane boleh plak aku terjumpe ngan member aku si Agy, Abe n Cae..Anak sdare aku plak terjumpe member2 die...hehehe

Konsert start dlm kul 9.30pm maybe...lmbt jugak start konsert tu, tp org ramai setia menunggu..yelah..Sape xnk tgk bila drummer Yazid Search n Black Wings bergabung, bila Joe Wings n Kid Search berpadu tenaga 'mengoreng' gitar..dan yang paling pasti bila Amy ngan Awie duk 1 pentas berpadu suara...siap nyanyi live, sape xnak tengok kn...aku pn leh gile beb tgk amy...hahaha..gile teruja...ni la pic2 yg sempat d ambil...tp yg sgt xbes..xdpt shoot pic Amy mahupun Awie..arghhh...xpe2...jnji da bukti aku d situ...rite?? hehehe...


tiket Double Trouble




ramai la jugak yg dtg tgk konsert tu...dgr kate mcm 12,000org...xleh lawan mcm kt KL tu 20,000org...tp bole d katekan tahap sorakkan tu same dgn yg kt kL laa..kire terer la tu kn..hahaha....sgt rock lah mlm tu..bes gile..rugi sape yg x p tgk..hehehe...

Tiada ulasan: