3.6.10

c Muram Durjana ...

i wish i really have any gadjet like POCKET DORAEMON ... who can give me???
sile lah tekan ENTER!!!

orang kata..kalau kita TERINGAT kan seseorang..maknanya orang tu pun INGAT kat kita..tapi...kalau kita SAYANG seseorang tu..orang tu pun SAYANG kita jugak ke???

kenapa aku xdapat jawapan yang pasti...bertahun kot aku tunggu..sejak dari dlu sebelum aku kenal sesiapa..Setiap tahun aku cari org yang sama..tp xjumpe..always igt kt dia..n now..bila skarang dah ada depan mata?? aku xleh wat ape...yang aku boleh buat hanyalah TENGOK saje..menipu perasaan, menipu orang keliling..arghhh...tension nye...bercelaru kepala hotak, kepala lutut sume nk bercelaru...nak d luahkan susah..tak d luahkan susah...

kenapa aku mesti ade dlm situasi mcm ni..KENAPA AKU??? yang aku bole pikir kan skang MUNGKIN DIA XPERNAH INGAT KAT AKU, MUNGKIN DIA XPERLUKAN AKU, MUNGKIN SEMEMANGNYE DIA XPERNAH CUBA UNTUK NAMPAK AKU..so aku kene terima hakikat yang sbnrnye aku bukan utk dia..arghhhhhh...kuatkan lah hati aku untuk hari-hari mendatang...kadang2 dia bagi aku harapan yang aku rasa dia punya perasaan sama mcm aku..n masing2 xnak mengakuinye..coz xnak keruh kan keadaan..xnak memusnahkan apa yg dh terjadi ni..n xnak kehilangan apa2..

Sesungguhnya ada orang yang sayang aku dan aku cuba menghargainya dari tahun ke tahun..tp aku xdpt bg sepenuh hati aku..aku dh cuba tapi kenapa xboleh..kenapaa...kenapa dia yg ada..kenapa dia muncul sekarang..kenapa tak dari dulu mase aku cari dia..?? otak buntu susah nk berfikir..

hey!! si muram durjana!!! nyah kau dari sinii!!!

isk..mengong sudah aku ni....ahahahhahaha..nak jadi gile la...bole tak??? sengal siak aku...hushhh..pegi kau..pegiiiii.....

(maaf ini semua hanyelah lakonan semata-mata..hihihi)

Tiada ulasan: