24.5.10

Engagement & Wedding Ceremony


sape tunang??? sape kawen??? aku??? oh no!!!.... blum cukup umo lagik yep saye...hehehehe...(padahal umo dh nk 24tahun..hihi)

ape2 pn tajuk kat atas 2 mmg ade kene mengena dengan aku..haaa...jgn terkejut..jgn pikir bukan2...bukan aku lah...haishh..tapi...kawan2 yg sebaya dengan aku...so Congratz kpd kawan2 aku n trimas coz menjemput aku ke majlis2 mereka tu k..terutamanye yg nk melangsungkannye pada bulan ni n bulan depan ni k...

1. weddingDilla - 29/May/2010 (member Politeknik JB)
2. engagementSuhaila - 6/Jun/2010 (member time kt TCSJB)
3. weddingRedna - 6/Jun/2010 (member time kt SMKK)
4. weddingOshin - 13/Jun/2010 (member time kt SMKK)

sonok tgk kawan2 yg nk mendirikan masjid nih...aku doakan yg baik2 untuk korg...yg bertunang tu aku doakan semoga korg kawen cepat..yg berkahwin tu aku doakan semoga cepat dpt anak..hehehe

so skg ni dlm perancangan aku plak...aku nk wat baju lah utk pergi ke majlis dorg nih..tp xsume majlis lah aku kai bju nih...t ape lak mmber2 aku kate..hahaha coz aku da kain yg blum d buat baju..so aku rase nk wat baju ala2 kebaya modern..merangkap baju raya terus lah...hmm...taraaaaa....camni lah ghopenye baju aku tu nanti...

(kunun2 cambest r design baju sndrik ni..haha..
berbekal kn bakat yg ade..den toraii lukis mende ni..ok x??.)


hope ade la tukang jahit yg sudi merealisasikan impian aku ni..ala2 kebaya xberape nk kebaya...hehe....macam aku pulak yg nk kawen kn...weh..tapi aku xnk la pakai kasut tumit camtu...aku kai kasut CONVERSE jek..amacam..oke dak?? hehe



Tiada ulasan: